Jesuïtes Sarrià. Persones disposades a transformar el món

Per què triar-nos?

Nens atents i riallers

Excel·lència personal

Les persones excel·lents són aquelles amb valuoses experiències de vida. Valorem la persistència, el criteri propi, la capacitat d’adaptar-se a realitats complexes i evolucionar-hi.

Imatge
Alumne escrivint en una pissarra electrònica

Excel·lència acadèmica

Potenciem la inquietud intel·lectual. Formem persones curioses i motivades per saber i descobrir. Eduquem a persones autònomes i amb habilitats comunicatives, que sàpiguen treballar en col·laboració i en xarxa.

Alumnat davant l'Estatua de la Llibertat a Nova York

Dimensió internacional

Formem persones amb mentalitat oberta, emprenedores i digitals, capaces d’afrontar el repte de la diversitat en un món complex i multicultural. Per això propiciem experiències internacionals.

Imatge
Nenes fent neteja de l'arbust

Escola Verda

Vetllem per la consciència i la sensibilització ecològiques. Promovem la participació activa de la nostra comunitat educativa per contribuir en la millora del nostre entorn.

Alumnes rient i conversant

Vincles i compromís social

Proposem espais i formes de vinculació que tinguin continuïtat en el temps. Afavorim la participació de les famílies.

Imatge
Noia sacant la pilota de voleibol

Esport i valors

Ajudem a conformar els valors essencials de pertinença i esperit d’equip, de cooperació, acceptació o coneixement d’un mateix i dels altres.

Persones disposades a transformar el món

T’agrada la nostra proposta? Te la podem explicar amb més detall

Pots tenir una entrevista individual amb la direcció d’etapa, i visitar les nostres instal·lacions. Si us plau, omple aquest formulari i et contactarem ben aviat!

L’elecció del centre escolar és una decisió clau per al desenvolupament del infants. Obrim les nostres portes per ensenyar-vos com som i què fem. Concerteu una entrevista personal o visiteu-nos a la jornada de portes obertes. Us esperem!

Ompliu el formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Dades de contacte del pare/mare
Dades de l'alumne/a
Dades del curs